
Referenties
(06-2026) Hallo,
we hebben het heel erg genoten van dit prachtige huis, tuin en zwembad. Het huis heeft alles, het is erg mooi ingericht, heel gezellig en warm. Je grijpt ook niet mis want van alles is ruim voldoende, servies, bestek, glazen, pannen, alles is er.
Met vriendelijke groet,
René en Rennie